FORTEPIANO TA'LIMIDA INDIVIDUAL YONDASHUV PRINSIPINING ILMIY ASOSLARI
Description
Mazkur maqolada fortepiano taʼlimida individual yondashuv prinsipining ilmiy va amaliy asoslari tizimli tahlil qilinadi. Talabalarning o‘ziga xos qobiliyatlari va rivojlanish sur’atini hisobga olib taʼlim jarayonini tashkil etishning nazariy va metodik tamoyillari ko‘rib chiqiladi. Zamonaviy musiqa pedagogikasi va psixologiyasi sohasidagi ilmiy ishlanmalar asosida individual yondashuv samaradorligi va uning taʼlim sifatiga ta’siri yoritiladi. Xorijiy tajriba va zamonaviy texnologiyalarni tatbiq qilish masalalariga ham alohida e’tibor qaratilgan.
Kalit so‘zlar: fortepiano ta’limi, individual yondashuv, musiqiy qobiliyat, shaxsga yo‘naltirilgan taʼlim, ijodiy salohiyat, pedagogik texnologiyalar
Files
198-201.pdf
Files
(517.5 kB)
Name | Size | Download all |
---|---|---|
md5:e5a3f4efb5889f6ede4640960906562d
|
517.5 kB | Preview Download |