TURISTIK KORXONALARDA MARKETING FAOLIYATINI TASHKIL ETISH VA AMALGA OSHIRISH
Description
Turizm ijtimoiy sohaning bir qismi bo‘lib, dam olish uchun sharoit yaratish, sog‘liqni saqlashni ta’minlash, iste’mol jarayoniga xizmat ko‘rsatish, aholining umumiy ma’lumot va madaniy darajasini shakllantirish kabi bir qator funktsiyalarni bajaradi. Ushbu maqolada Turistik korxonalarda marketing faoliyatini tashkil etish va amalga oshirish haqida so`z yuritilgan.
Kalit so`zlar: Turizm industriyasi, Sayohat, turizm, turmahsulot, sotuvlar sohasi, turmahsulot sotuvchilari, turmahsulot iste’molchilari, turistik eksport, import, turmahsulot, milliy turizm, xalqaro hamkorlik, turistik zonalar.
Files
82-88.pdf
Files
(496.6 kB)
Name | Size | Download all |
---|---|---|
md5:585e2edbbe32a8a393df4002358160c2
|
496.6 kB | Preview Download |