Published June 24, 2025 | Version v1
Publication Open

IJTIMOIY TARMOQLARNING TALABALAR O'QUV MOTIVIGA TA'SIRINING IJTIMOIY - PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI.

Description

Ushbu maqolada ijtimoiy tarmoqlarning o’quv faoliyatiga, o’quv motiviga ta’siri oliy ta’lim talabalari misolida nazariy va emperik tadqiqotlar  yordamida ko‘rib chiqiladi. XXI asrda zamonaviy ta’limni rivojlantirishda ijtimoiy tarmoqlar ishning muqobil shakllarini amalga oshirishning innovatsion vositasi, shuningdek, amaliy mashg‘ulotlarda axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini qo‘llash talabalarga yangi raqamli kompetensiyalarni shakllantirish imkonini beradi. Ijtimoiy tarmoqlar va ta’lim tahlili imkoniyatlar va xavflarning mavjudligini aniqladi.   Ta’limni ijtimoiy tarmoqlarga integratsiyalashning asosiy ustuvor yo‘nalishlari - talabalar bilan muloqot (muhokama guruhlarini yaratish, o‘quv materiallarini almashish, hamkorlik va tajriba almashish, qo‘shma loyihalar; ta’lim resurslaridan foydalanish (onlayn kurslar va vebinarlar, ta’lim guruhlari va hamjamiyatlari), shaxsiy brend yaratish, o‘z yutuqlarini taqdim etish (portfolio), netvorking va kasbiy aloqalar sifatida namoyon bo’lmoqda. Shuningdek, ta’limda ijtimoiy tarmoqlardan foydalanishning xavflari: kamsitish va kiberhujum, ma’lumotlarni obro‘sizlantirish, internetda o‘tirish (o‘qishdan chalg‘itish) ko‘rib chiqilgan.

Kalit so’zlar: ijtimoiy tarmoqlar, ta’lim, pedagogik jarayon, ta’lim resurslari, axborot-kommunikatsiya texnologiyalari, ish shakli, o’quv motivi, motivatsiya

Files

156-167.pdf

Files (957.5 kB)

Name Size Download all
md5:ff9592847baaa1e0ea348c3ee50f50f8
957.5 kB Preview Download