TILNING TO'RT KO'NIKMASINI BIR DARSDA INTEGRATSIYALASH: AMALIY YONDASHUV
Description
Ushbu maqolada chet tilini o‘rgatishda to‘rt asosiy til ko‘nikmasi — tinglab tushunish, o‘qish, gapirish va yozish — bir dars davomida qanday qilib uzviy ravishda integratsiyalash mumkinligi yoritiladi. An’anaviy metodikalarda bu ko‘nikmalar ko‘pincha alohida o‘rgatiladi, biroq real hayotda ular birgalikda ishlatiladi. Shu nuqtai nazardan, maqolada integratsiyalashgan darslarning afzalliklari, amaliy qiyinchiliklari va ularni yengish yo‘llari, shuningdek, real darsdagi bosqichlar asosida yaratilgan amaliy yondashuv tavsiflanadi. Maqola amaliyotchi o‘qituvchilarga darslarini yanada samarali va kommunikativ qilishda yordam berishni maqsad qiladi.
Kalit so‘zlar: til ko‘nikmalari, integratsiyalashgan dars, EFL, kommunikativ yondashuv, dars rejalashtirish, amaliy metodika
Files
135-140.pdf
Files
(882.4 kB)
Name | Size | Download all |
---|---|---|
md5:725e3e70f797d212f47d72394ca35c0e
|
882.4 kB | Preview Download |