Published June 24, 2025 | Version v1
Publication Open

TILNING TO'RT KO'NIKMASINI BIR DARSDA INTEGRATSIYALASH: AMALIY YONDASHUV

Description

Ushbu maqolada chet tilini o‘rgatishda to‘rt asosiy til ko‘nikmasi — tinglab tushunish, o‘qish, gapirish va yozish — bir dars davomida qanday qilib uzviy ravishda integratsiyalash mumkinligi yoritiladi. An’anaviy metodikalarda bu ko‘nikmalar ko‘pincha alohida o‘rgatiladi, biroq real hayotda ular birgalikda ishlatiladi. Shu nuqtai nazardan, maqolada integratsiyalashgan darslarning afzalliklari, amaliy qiyinchiliklari va ularni yengish yo‘llari, shuningdek, real darsdagi bosqichlar asosida yaratilgan amaliy yondashuv tavsiflanadi. Maqola amaliyotchi o‘qituvchilarga darslarini yanada samarali va kommunikativ qilishda yordam berishni maqsad qiladi.

    Kalit so‘zlar: til ko‘nikmalari, integratsiyalashgan dars, EFL, kommunikativ yondashuv, dars rejalashtirish, amaliy metodika

Files

135-140.pdf

Files (882.4 kB)

Name Size Download all
md5:725e3e70f797d212f47d72394ca35c0e
882.4 kB Preview Download