O‘RTA MAXSUS TA’LIMDA XORIJIY TILLARNI O‘QITISHNING ASOSLARI VA METODIK YONDASHUVLARI

Authors

  • Ilmiy rahbar: Samatova Barnoxon Ravshanxonovna pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD), dotsent, o‘qitish nazariyasi va metodikasi kafedrasi professori Tojiboyeva Xurshidaxon Xursanali qizi Aniq va ijtimoiy fanlar

Abstract

Xorijiy tillarni o‘rganish va o‘rgatish jarayoni bugungi kunda ta’lim tizimining ajralmas qismiga aylangan. O‘zbekiston ta’lim tizimida xorijiy tillarga katta ahamiyat berilib, bu jarayon o‘rta maxsus ta’lim muassasalarida alohida urg‘u qaratilmoqda.  Ushbu maqolada o‘rta maxsus ta’limda xorijiy tillarni o‘qitish tamoyillari va ularning didaktik asoslari tahlil qilinadi. O‘quvchilarning til ko‘nikmalarini rivojlantirishda ta’lim tamoyillarining ahamiyati, innovatsion metodlar va didaktik yondashuvlar muhokama qilinadi.

      

References

1. Aliyev, A. (2020). Xorijiy tillarni o‘qitish metodikasi. Toshkent: Noshir.

2. Karimov, T. (2018). Didaktika va ta'lim metodlari. Samarqand: Samarqand Davlat Universiteti nashriyoti.

3. Smith, J. (2023). "The importance of foreign language education in secondary schools". Available at: www.languageeducation.com

4. Qodirov, M. (2022). "O‘rta maxsus ta'limda ingliz tilini o‘qitish tamoyillari", Pedagogika jurnali, 15(2), 45-52.

5. Ismoilov, B. (2021). "Xorijiy tillarni o‘qitishda texnologiyalarning roli", Ta'lim va innovatsiyalar, 10(1), 12-18.

Downloads

Published

2025-04-28