KASBIY QONIQISH: ZAMONAVIY PEDADOD SHAXSINING BARQARORLIK OMILI SIFATIDA
Abstract
Mazkur maqolada pedagog shaxsining kasbiy faoliyatidan qoniqish darajasi, uni shakllantiruvchi psixologik, ijtimoiy va tashkiliy omillar o‘rganiladi. Kasbiy qoniqishning pedagogning ruhiy barqarorligiga bevosita ta’siri yoritiladi.
References
1.Деси Э.Л., Райан Р.М. Внутренняя мотивация и самоопределение в человеческом поведении. – Нью-Йорк: Plenum, 1985.-C 26
2. Бандура А. Самоэффективность: упражнение контроля. – Нью-Йорк: W.H. Freeman, 1997.-C 32
3. Ильин Э.П. Мотивация и мотивы. – СПб.: Питер, 2000.-C 36
4. Митина Л.М. Психология профессионального развития учителя. – М.: Академия, 2012. –C 41
5. Shermuxamedova D.M. Pedagog shaxsining kasbiy o‘zini anglash muammolari. – Toshkent: TDPU, 2019. - 39
6. Ashurova M.R. O‘qituvchining kasbiy yo‘nalishi va shaxsiy fazilatlari // O‘zbekiston pedagogika jurnali. – 2020. – №4. – B. 34–38.





