INKLYUZIV TA’LIMNING MAKTABGACHA TA’LIM TIZIMIDAGI AHAMIYATI VA ISTIQBOLLARI
Abstract
Ushbu maqolada inklyuziv ta’limning mazmuni, uning maktabgacha ta’lim tizimida qo‘llanilishining ijtimoiy-pedagogik asoslari, xorijiy va milliy tajribalar hamda amaliyotdagi muammolar tahlil qilinadi. Shuningdek, inklyuziv ta’limni samarali tashkil etish mexanizmlari va istiqbollari ilmiy asosda ko‘rib chiqiladi.
References
1. O‘zbekiston Respublikasi “Ta’lim to‘g‘risida”gi Qonuni. – Toshkent, 2020.
2. O‘zbekiston Respublikasi “Nogironligi bo‘lgan shaxslarning huquqlari to‘g‘risida”gi Qonuni. – Toshkent, 2021.
3. UNESCO. Inclusive Early Childhood Education: Policy and Practice. – Paris, 2019.
4. Florian, L. The Sage Handbook of Special Education. – London: Sage, 2017.
5. Maktabgacha ta’lim vazirligi metodik qo‘llanmalari. – Toshkent, 2022.





