GASTRONOMIK TURIZM MARKETING IMKONIYATLARINI BAHOLASH
Abstract
Maqolada gastronomik turizm so'nggi yillar davomida mamlakatimizda asta-sekin rivojlanib kelayotgan turizm tarmog'idir. Bu qisqa vaqt ichida xorijiy sayyohlarning milliy taomlarimizga bo'lgan qiziqishini orttirishga va ularni mamlakatimizga jalb qilishga muvaffaq bo'ldi. Ushbu maqola gastronomik turizmning marketingdagi imkoniyatlari, uning turizm tarmog'idagi o'rni, marketing strategiyalari va gastronomik turizmni rivojlantirish usullari o'rganilgan hamda tegishli takliflar berilgan.
Kalit soʼzlar: gastronomik turizm, marketing, internet marketing, reklama, bozor, tovar, daromad.
References
O’zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019 yil 5 yanvardagi “O’zbekiston Respublikasida turizmni jadal rivojlantirishga oid qo’shimcha chora-tadbirlar to’g’risi”dagi qarori – www.lex.uz.
F. Kotler. Marketing places. Attracting investments, enterprises, residents andtourists to cities, communes, regions and countries of Europe. SPb., 2005. 167 p..
Dinniy K. territory branding. The world’s best practies. M., 2013. 8 p..
Гуляев В.Г. Мультипликативный эффект в туризме// Вестник РМАТ. 2011. №3. С. 58–69.
Сафарова Н.Н.Модели макроэкономического анализа сферы туризма// Республиканская Конференция «Стратегия модернизации национальной экономики и основные приоритетные направления ее реализации в среднесрочной перспективе», г.Ташкент, 5 июля 2014 г.
www.tour.uz
www.unto.org