MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTLARI TURLI GURUHLARIDA JISMONIY TARBIYA MASHG‘ULOTLARINI O‘TKAZISH VA TAHLIL QILISH

Authors

  • Xamroliyev Jaxongir Akmaljon o‘g‘li Farg‘ona davlat universiteti jismoniy madaniyat fakulteti sport faoliyati turlari bo‘yicha voleybol yo‘nalishi talabasi

Abstract

Maqolada maktabgacha ta’lim muassasalarida jismoniy tarbiya darslarini o‘tkazish usullari va amaliyoti ko‘rib chiqiladi. 3 yoshdan 7 yoshgacha bo‘lgan bolalarning turli guruhlaridan to‘plangan ma’lumotlarga asoslanib, tadqiqot turli jismoniy faoliyat formatlarining samaradorligini tahlil qiladi. Natijalar yoshga oid yondashuvlarni, optimal dars davomiyligini va tuzilgan jismoniy tarbiyaning vosita ko‘nikmalariga va ijtimoiy o‘zaro ta’sirga ta’sirini ta’kidlaydi.

 

References

1. Иванов С.Н. Физическое воспитание дошкольников. Москва: Изд-во "Просвещение", 2021.

2. Smith, J., Brown, T., & Lee, P. (2018). Early Childhood Physical Education: Strategies and Results. Journal of Child Development, 45(2), 123–137.

3. Johnson, R., & Wade, C. (2019). Gross Motor Development in Preschool Education. Pediatrics, 134(5), 215–223.

4. Peterson, M., Lopez, H., & Carter, D. (2020). Social Interaction Scale: A Tool for Early Childhood Development. Early Education Research, 78(3), 145–167.

Downloads

Published

2024-12-16