ZAMONAVIY PEDAGOGIK TEXNOLOGIYALAR VA ULARNING XALQ OGʻZAKI IJODI JANRLARINI OʻRGANISHDA QOʻLLANILISHI
Abstract
Ushbu maqolada xalq og‘zaki ijodi, janrlar turlari,uning ta’lim jarayonidagi ro’li va ahamiyati haqida so’z boradi. Undan tashqari xalq og’zaki ijodi orqali kitobxonlarga ta’limiy, axloqiy tarbiya berish va adabiyotga bo’gan qiziqishlarini oshirish asosiy o’rinda turadi. Shu o’rinda zamonaviy pedagogik texnologiyalar orqali o’rganish va o’rgatish usullari orqali yana kengroq ma’lumotga ega bo’lish haqida so’z yuritamiz.
References
1. Jalolov, S. (2016). Xalq og‘zaki ijodi - Toshkent: O‘zbekiston Respublikasi Fanlar Akademiyasi.
Ushbu kitob xalq og‘zaki ijodining asosiy janrlarini tahlil qiladi va uning ta’lim jarayonidagi o‘rni haqida batafsil ma’lumot beradi.
2. Yusupov, A. (2018). Pedagogika va xalq og‘zaki ijodi - Tashkent: O‘qituvchi.
Kitobda pedagogik texnologiyalar va xalq og‘zaki ijodining ta’lim jarayonidagi ahamiyati o‘rganilgan. Akhmadov, R. (2019). Xalq og‘zaki ijodining pedagogik ahamiyati. O‘zbekiston Pedagogika Jurnali,4(27),55-60.
Ushbu maqolada xalq og‘zaki ijodining ta’lim jarayonida qanday ahamiyatga ega ekani va uning o‘quvchilarning rivojlanishiga ta’siri haqida so‘z boradi.
3. Qodirov, F. (2021). Zamonaviy pedagogik texnologiyalar va xalq og‘zaki ijodi. Ta’lim va Innovatsiyalar, 3(12), 102-107.
Maqolada zamonaviy pedagogik texnologiyalarni xalq og‘zaki ijodini o‘rganishda qo‘llashning samaradorligi tahlil qilinadi.
4. Xalq og‘zaki ijodi va uning pedagogik ahamiyati (2020). https://www.edu.uz