PEDAGOGIK JARAYONDA O’QITUVCHI FAOLIYATINING AQLIY, HISSIY VA IRODAVIY JIHATLARINI TASHKIL ETISH
Abstract
Ushbu maqola pedagogic jarayonda o’qituvchi faoliyatining aqliy, hissiy va irodaviy jihatlarini tashkil etish, bilim va ularning o’zaro bog’liqligi va butunni egallashni ifodalaydi. Pedagogik madaniyat pedagogik ta’limning burchi, mas’uliyati va qadriyatidir.uning vijdoni va axloqiy e’tiqodini, o’qituvchining talabchanligi, adolatini, mukammallikni, halollikni, to’g’rilikni anglatadi.
Kalit so`zlar: jarayonda faoliyati, aqliy, hissiy, irodaviy jihatlar, bilim madaniyat, ta’lim, mas’uliyatu, qadriyati.
References
1. Xamidovna, Mamayusupovna Iroda. “EVACUATION OF THE LEVEL OF CONFLICTS IN CONFLLICT SITUATIONS BETWEEN ADOLESCENTS.” Confrencea 1.1 (2023): 23-27
2. Pedagogika.(Pod red. P I.Pidkasistogo).-M.:Pedagogocheskoe obshchestvo Rossii, 2003.-608 s.
3. Pedagogika nazariyasi va tarixi. 1-qism: Pedagogika nazariyasi. (M. X. Toxtaxodjayeva va boshalar)-T.: IQTISOD-MOLIYA,2007.-380 b. .
4. Sultonova G. A. Pedgogik mahorat.-T.:Nizomiy nomidagi TDPU, 2005.-19 b.
5. Tarbiyaviy ish metodikasi.// Pedagogika institutlari uchun o’quv qo’llanma (L.I.Ruvinskiy tahririostida).-T .. “ O‘qituvchi“ 1991.-376 b.
6. G’oziyev E. Psixologiya.-T. : O’qituvchi, 1994.-224 b.

