БЎЛАЖАК ЎҚИТУВЧИЛАРДА КАСБИЙ ЭТИКА ВА ПЕДАГОГИК МАДАНИЯТНИ ШАКЛЛАНТИРИШ МОДЕЛИ, ТУЗИЛИШИ, ФУНКЦИЯЛАРИ ВА ҚЎЛЛАШ ШАРОИТЛАРИ
Abstract
Муайян педагогик муаммони ҳал этишда илмий моделлаштириш таҳлилий, назарий ва амалий жиҳатларни уйғунлаштирган ҳолда тизимли ечимлар ишлаб чиқиш имконини берувчи муҳим услубий восита ҳисобланади. У таълимдаги мураккаб жараёнлар, шахс ривожланиши, ахлоқий компетенцияларни шакллантириш каби динамик ҳолатларни назарий-амалий тарзда акс эттириш ва уларни бошқариш учун пойдевор вазифасини бажаради.
References
‘zbekiston Respublikasi Prezidentining «Zamonaviy maktab»larni tashkil etish chora-tadbirlari to‘g‘risida»gi qarori. 2019 –yil 26- noyabrdagi PQ-4537-son.
2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020 yil 6 noyabrdagi “O‘zbekistonning yangi taraqqiyot davrida taʼlim-tarbiya va ilm-fan sohalarini rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PF-6108-son Farmoni // Qonun hujjatlari maʼlumotlari milliy bazasi, 07.11.2020 y., 06/20/6108/1483-son.
Мирзиёев Ш.М. Танқидий таҳлил, қатъий тартиб-интизом ва шахсий жавобгарлик – ҳар бир раҳбар фаолиятининг кундалик қоидаси бўлиши керак. / Ўзбекистон Республикаси Президенти Шавкат Мирзиёевнинг мамлакатимизни 2016 йилда ижтимоий-иқтисодий ривожлантиришнинг асосий якунлари ва 2017 йилга мўлжалланган иқтисодий дастурнинг энг муҳим устувор йўналишларига бағишланган Вазирлар Маҳкамасининг кенгайтирилган мажлисидаги маърузаси. - https://www.norma.uz/muhim_ voqealar/tanqidiy_tahlil_qatiy_tartib-
3. Бабанский Ю.К. Избранные педагогические сочинения: В 2 т. – М.: Педагогика, 1989. – Т.1. – С. 240.
4. Полат Е.С. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: учеб. пособие. — М.: Академия, 2007. — С. 12.
5. Петерсон Л.Г. Современные педагогические технологии: Учебное пособие. – М.: Академия, 2019. – С. 128.
6. Брудный А.В. Этическое измерение образования. — Москва: Академкнига, 2019. — С. 61.

