SUN'IY INTELEKT YORDAMIDA MAKTABGACHA TA'LIM TASHKILOTIDAGI TAYYORLOV GURUH TARBIYALANUVCHILARINI CHET TILIDAGI NUTQ MADANIYATI RIVOJLANTIRISH
Keywords:
Kalit so‘zlar: sun’iy intellekt, nutq madaniyati, maktabgacha ta’lim, tayyorlov guruhi, chet tili, digital pedagogika, AI-assistent, interaktiv ta’lim.Abstract
Annotatsiya: Ushbu tezisda sun’iy intellekt texnologiyalarining maktabgacha ta’lim tizimida, xususan tayyorlov guruhlari tarbiyalanuvchilarining chet tilidagi nutq madaniyatini rivojlantirishdagi o‘rni, samaradorlik jihatlari va amaliy imkoniyatlari tahlil qilinadi. Tadqiqotda AI asosidagi interaktiv o‘quv dasturlari, ovozli yordamchilar, multimodal ta’lim vositalari, adaptiv o‘quv platformalari bola nutqining shakllanishiga qanday ta’sir ko‘rsatishi haqida ilmiy izohlar berilgan. Shuningdek, tajriba jarayonlari, kuzatuvlar, metodik yondashuvlar, o‘qituvchi–AI hamkorligi va ta’lim sifatini oshirish bo‘yicha amaliy tavsiyalar keltiriladi.

