РАҚАМЛИ ИҚТИСОДИЙ МУНОСАБАТЛАР ШАРОИТИДА КОРХОНАЛАРДА ТИЖОРАТ РИСКЛАРИНИ БОШҚАРИШ КОНЦЕПЦИЯСИ
Abstract
Мақолада корхоналарда тижорат рискларини бошқаришнинг назарий ва услубий жиҳатлари, шунингдек тижорат рискларини бошқаришнинг амалдаги механизмини такомиллаштириш масалалари ёритиб берилган. Корхонанинг маркетинг фаолияти ва тижорат рискларини бошқариш тизими ўзаро боғлиқлиги очиб берилган ва тижорат рискларини бошқаришнинг концептуал модели ишлаб чиқилган.
References
https://stat.uz – Ўзбекистон Республикаси Президент администрацияси ҳузуридаги статистика қўмитаси маълумотлари.
Киселева Ирина Анатольевна, Искаджян Симон Оганнесович. Методы оценки эффективности и степени риска маркетинговых стратегий // ИТ-портал. 2017. №1 (13).
Фомин Г.П. Идентификация и классификация рисков в торговле. Вестник Российского экономического университета имени Г. В. Плеханова. 2019;(1):154-161. https://doi.org/10.21686/2413-2829-2019-1-154-161
Туркина О.В., Вирясова Е.В. Управление маркетинговыми рисками на предприятии // Экономика и социум. 2015. №6-3 (19)
Божко Леся Михайловна. Риск-менеджмент в управлении организационными изменениями на основе маркетингового подхода // Вестник АГТУ. Серия: Экономика. 2014. №1.
Стребкова Лидия Николаевна. Маркетинговые исследования в оценке предпринимательских рисков // Российское предпринимательство. 2012. №17.
K.M.Ibodov. Marketing tadqiqotlari. O‘quv qo‘llanma. T:, “IQTISOD-MOLIYA” nashriyoti, 2022 y. 260 b. 172 bet.