MAKTABLAR YUQORI SINF O‘QUVCHILARINING O‘QISHGA BO‘LGAN QIZIQISHLARINI OSHIRISHDA MAKTAB PSIXOLOGNING ROLI

Authors

  • Barotova E'zoza Sunnatilloyevna Buxoro Viloyati G'ijduvon tumani 27- umumta’lim maktabi amaliyotchi psixologi

Abstract

Ushbu maqolada maktabning yuqori sinf o‘quvchilarini darslarga, fanlarga bo‘lgan qiziqishlarini yanada oshirishda maktab psixologining o‘rni, vazifalari va psixokorreksion usul va metodlari haqida yoritib berilgan. Bundan tashqari o‘qituvchi va o‘quvchilar o‘rtasidagi o‘zaro munosabatlarni, fikrlarni va his tuyg’ularini adekvat o‘rnatish va bir-birlariga nisbatan samimiy munosabatlarini shakllantirish haqida keltirib o‘tilgan.

  

References

Slovar`, Psixologiya, Siyosiy adabiyot nashriyoti - Moskva, 1990 yil

Entsiklopediya. Umumiy va ijtimoiy psixologiya, M.I.Enikeev, PRIOR nashriyoti - Moskva, 2002.

Umumiy psixologiya, A.V.Petrovskiy, “O‘qituvchi nashriyoti” – Toshkent, 1975.

V. Noskov, Rivojlanish psixologiyasi va yosh davr psixologiyasi, Vladivostok, 2003.

Sh.A.Do‘stmuxammedova “O‘quvchilarda o‘quv faoliyatini boshqarish psixologiyasi” -Toshkent 2000-yil

J.G.Yuldoshev Ta’lim yangilanish yo‘lida. Toshkent 2000-yil .

Downloads

Published

2024-04-01

How to Cite

Barotova E’zoza Sunnatilloyevna Buxoro Viloyati G’ijduvon tumani 27- umumta’lim maktabi amaliyotchi psixologi. (2024). MAKTABLAR YUQORI SINF O‘QUVCHILARINING O‘QISHGA BO‘LGAN QIZIQISHLARINI OSHIRISHDA MAKTAB PSIXOLOGNING ROLI. ZAMONAVIY TA’LIMDA FAN VA INNOVATSION TADQIQOTLAR, 2(6), 15–19. Retrieved from http://zamtadqiqot.uz/index.php/zt/article/view/319