MATEMATIKA DARSLARIDA MUAMMOLI TA’LIM
Abstract
Umumta’lim maktablari jamiyatning ijtimoiy-iqtisodiy va madaniy hayotdagi muhim o'zgarishlarga hamisha o‘z munosabatini bildirib keldi. Jamiyat taraqqiyotining har bir davri uchun ta’lim nazariyasi rivojining ma’lum bir mazmuni mos keladi. Boshqacha aytganda, janiiyat taraqqiyotining har bir bosqichiga mos ravishda o'qitish dasturlarining mazmuni, tarbiya prinsiplari, o'quv-tarbiyajarayonimtashkil qilishning forma va metodlari hamda ta’lim muddatlari mos keladi. Pedagogika kursidan ma’lumki, ta’lim metodini aniqlashtirish jarayoni o‘quvchi bilan o‘qituvchining o'zaro munosabatlari prinsipidan kelib chiqadi, bunda o‘qituvchi o‘quvchilarga bilimlarni bayon qilishi, ana shu bilimlarga erishishdagi o‘quvchilarning shaxsiy faoliyatlarini uyushtirishi hamda tushuntiriladigan mavzu materialini o‘qituvchining o‘zi qanday bayon qilish nuqtayi nazaridan yondashiladi.