RAQAMLI EXTENSIVE READING DASTURLARINING O'QISH KO'NIKMALARINI RIVOJLANTIRISHDAGI AHAMIYATI
Abstract
Ushbu maqola raqamli extensive reading (ER) dasturlarining o'qish ko'nikmalarini rivojlantirishdagi ahamiyatini o'rganadi. Raqamli texnologiyalar ta'lim jarayonida o'qish ko'nikmalarini rivojlantirish uchun yangi imkoniyatlar yaratmoqda. Tadqiqotning maqsadi raqamli ER dasturlarining o'quvchilarning o'qish tezligi, tushunishi, lug'at boyligi va motivatsiyasiga ta'sirini aniqlashdir. Ushbu maqolada o'rganish usullari va natijalari tahlil qilinadi, shuningdek, raqamli ER dasturlarining ta'lim jarayonidagi o'rni haqida muhokama qilinadi.
References
1. Day, R. R. (1993). Ikkinchi til sinfida keng o'qish. Cambridge University Press.
2. Grabe, W. & Stoller, F. L. (2011). O'qish ta'limi va tadqiqoti. Pearson Education.
O'qish ta'limining turli aspektlari va metodologiyalari haqida batafsil ma'lumot.
3. Nation, I. S. P. (2009). ESL/EFL tinglash va gapirishni o'rgatish. Routledge.
4. Sullivan, K. (2011). Raqamli o'qish va kitobning kelajagi. Ta'lim Forumi, 75(3), 227-234.
5. Zhang, D. (2015). Raqamli texnologiyaning EFL o'quvchilarining o'qish ko'nikmalarini yaxshilashdagi roli. Xalqaro Ta'lim va Savodxonlik Tadqiqotlari Jurnali, 3(1), 50-55.
6. Davis, J. & Tuck, J. (2014). Sinfdagi raqamli vositalarni o'qishni qo'llab-quvvatlashda foydalanish: Bir ish o'rni. Kompyuterlar va Ta'lim, 75, 155-167.7. Perry, K. H. (2012). Raqamli hikoyachilikning o'qish tushunishidagi roli. Savodxonlik Tadqiqoti va Ta'lim, 51(1), 57-70.
8. Griffiths, C. (2004). Til o'rganish strategiyalari: Nazariya va amaliyot. ELT Jurnali, 58(4), 304-309.
9. Gibson, J. (2017). Raqamli o'qishning o'qish ishtiyoqi va motivatsiyasiga ta'siri. O'qish Psixologiyasi, 38(8), 754-775.
10. Huang, Y. & Eskey, D. E. (2000). Ingliz tilida o'qiyotgan o'quvchilar uchun samarali o'qish ta'limi. O'qish Jurnali, 43(1), 24-31.