INGLIZ TILI O‘QITUVCHILARINI BAHOLASH KOMPETINSIYALARINI RIVOJLANTIRISHDA MASHQLARDAN FOYDALANISH
Abstract
Ta’lim berish metodikasida belgilangan maqsadlarga erishish uchun turli vositalardan foydalanish zarur. Mashqlar bir-biri bilan bog‘langan tizim sifatida ishlanib, o‘quv jarayonida davomiylikni ta'minlaydi. Mashqlar tizimi, chet tilidagi ko‘nikma va malakalarni rivojlantirish uchun zarur bo‘lgan mashq turlarini va ularning ketma-ketligini o‘z ichiga oladi.
Kalit so‘zlar: ketma-ketlik, ta’lim, mashq, ko‘nikma, vosita, tasnif
References
1.Qodirova L. (2024). Pedagogik kvalimetriya: nazariy va amaliy jihatlari. Tashkent: O‘zbekiston Ta’lim Akademiyasi, sahifa 45-50.
2. Qodirov D. (2024). Test nazariyasi va amaliyoti. Buxoro: Fan va ta'lim, 15-22 sahifalar.
3. Qodirov D. (2024). Psixologik nazorat va baholash strategiyalari. Buxoro: O‘zbekiston Ta'limi, 20-27.
4. R.A.Davronov, “Yoshlar orasida ingliz tilini o‘rganish motivatsiyasi”. Namangan davlat universiteti Dissertatsiya, 2019, 110 sahifa.
5. Richards J.S va Schmidt R, (2013). Longman Dictionary of Language Teaching and Applied Linguistics. Pearson Education. — 496 с.