INGLIZ TILI O‘QITUVCHILARINI BAHOLASH KOMPETINSIYALARINI RIVOJLANTIRISHDA MASHQLARDAN FOYDALANISH

Authors

  • Samarqanf davlat chet tillar institutining mustaqil izlanuvchisi Xusanova Mohira

Abstract

Ta’lim berish metodikasida belgilangan maqsadlarga erishish uchun turli vositalardan foydalanish zarur. Mashqlar bir-biri bilan bog‘langan tizim sifatida ishlanib, o‘quv jarayonida davomiylikni ta'minlaydi. Mashqlar tizimi, chet tilidagi ko‘nikma va malakalarni rivojlantirish uchun zarur bo‘lgan mashq turlarini va ularning ketma-ketligini o‘z ichiga oladi.

Kalit so‘zlar: ketma-ketlik, ta’lim, mashq,  ko‘nikma, vosita, tasnif

References

1.Qodirova L. (2024). Pedagogik kvalimetriya: nazariy va amaliy jihatlari. Tashkent: O‘zbekiston Ta’lim Akademiyasi, sahifa 45-50.

2. Qodirov D. (2024). Test nazariyasi va amaliyoti. Buxoro: Fan va ta'lim, 15-22 sahifalar.

3. Qodirov D. (2024). Psixologik nazorat va baholash strategiyalari. Buxoro: O‘zbekiston Ta'limi, 20-27.

4. R.A.Davronov, “Yoshlar orasida ingliz tilini o‘rganish motivatsiyasi”. Namangan davlat universiteti Dissertatsiya, 2019, 110 sahifa.

5. Richards J.S va Schmidt R, (2013). Longman Dictionary of Language Teaching and Applied Linguistics. Pearson Education. — 496 с.

Downloads

Published

2024-11-08

How to Cite

Samarqanf davlat chet tillar institutining mustaqil izlanuvchisi Xusanova Mohira. (2024). INGLIZ TILI O‘QITUVCHILARINI BAHOLASH KOMPETINSIYALARINI RIVOJLANTIRISHDA MASHQLARDAN FOYDALANISH. ZAMONAVIY TA’LIMDA FAN VA INNOVATSION TADQIQOTLAR, 2(13), 55–60. Retrieved from http://zamtadqiqot.uz/index.php/zt/article/view/774