SOG‘LOM TURMUSH TARZINI TASHKIL ETISH VA О‘TKAZISH BО‘YICHA BILIMLAR TIZIMI
Abstract
Sog‘lomlashtirish texnologiyalarining tarkibiy qismlariga muvofiq, bu inson faoliyati natijasida va mavzu qiymatlari majmui sifatida insonning faoliyat turi sifatida qaralishi mumkin. Sog‘lomlashtirish texnologiyalari bir turdagi faoliyat sifatida qulay tashkilotlar harakatlarini, shuningdek, sog‘lom turmush tarziga rioya qilish bilan bog‘liq faoliyatni tavsiflaydi. Shu bilan birga sog‘lomlashtirish texnologiyalarining bir xil faoliyat turi sifatida sog‘liqni saqlash samaradorligini shakllantirish modeli belgilanadi.
References
1. Mattiev, I. B. (2023). HEALTH AND WORLDWIDE TECHNOLOGY IN DEMAND. Journal of marketing, business and management, 2(8), 1-6.
2. Mattiev, I. B. (2024). INFLUENCE OF MAIN INSTITUTIONS AND SOCIAL AGENTS IN DETERMINING THE PROCESS OF IMPROVING A HEALTHY LIFESTYLE AND WORLD VIEW. International Multidisciplinary Journal for Research & Development, 11(01).
3. Mattiev, I. B. (2022). The Importance of Setting Goals and Objectives in the Classroom, Students’ Worldview and Method of Setting Learning Objectives. European Scholar Journal, 3 (2), 46-49.
4. Mattiyev, I. B. (2023). Pedagogik yo ‘nalishlarda tahsil oluvchi talabalarda salomatlikni targ ‘ib qiluvchi dunyoqarashni takomillashtirish texnologiyalari. Dis… ped. fan. doktori.:-J.
5. Маттиев, И. Б. (2016). Роль исламских духовно-нравственных ценностей при разработке здоровьесберегающих педагогических технологий. Бюллетень науки и практики, (9 (10)), 251-255.
6. Маттиев, И. Б. (2020). общественно-педагогические условия внедрения здоровьесберегающих педагогических технологий в Узбекистане. In Colloquium-journal (No. 6 (58), pp. 31-34). Голопристанський міськрайонний центр зайнятості.
7. Маттиев, И. Б. (2019). САЛОМАТЛИКНИ АСРАШГА ЙЎНАЛТИРИЛГАН ТЕХНОЛОГИЯЛАР: ДОЛЗАРБЛИК САБАБЛАРИ ВА ОМИЛЛАРИ. Интернаука, (14-2), 56-58.
8. Маттиев, И. Б. (2016). Некоторые направления государственной политики здоровьесбережения как педагогический фактор формирования здорового поколения. Бюллетень науки и практики, (10 (11)), 358-363.