RAQAMLI TEXNOLOGIYALARNING DIAGNOSTIKA VA KORREKSIYALASH JARAYONIDAGI ROLI

Authors

  • Andijon Davlat Chet Tillari Instituti Roman-german, slavyan tillari fakulteti, Teshaboyev Akramjon Yuldashevich pedagogika fanlari nomzodi, dotsent

Abstract

Ushbu maqolada raqamli texnologiyalarning pedagogik diagnostika va korreksiyalash jarayonidagi o‘rni va ahamiyati tahlil qilinadi. Zamonaviy texnologiyalar yordamida ta'lim jarayonida yuzaga kelayotgan qiyinchiliklarni bartaraf etish, diagnostika va korreksiyalash jarayonlarini samarali tashkil qilish imkoniyatlari o‘rganiladi. Tadqiqotda diagnostika va korrektsiya vositalarining yangi shakllari, ularning afzalliklari va cheklovlari hamda ta’lim jarayoniga texnologiyalarni keng joriy etish yo‘llari muhokama qilinadi. Natijalar texnologiyalarning o‘qituvchilar va o‘quvchilarning bilim olish jarayoniga bo‘lgan munosabatini o‘zgartirishga qodirligini ko‘rsatadi.

Kalit so‘zlar.  raqamli texnologiyalar, pedagogik diagnostika, korreksiyalash jarayoni, ta'lim samaradorligi, zamonaviy texnologiyalar, individual yondashuv, infratuzilma, interaktiv ta'lim.

Downloads

Published

2024-12-07

How to Cite

Andijon Davlat Chet Tillari Instituti Roman-german, slavyan tillari fakulteti, Teshaboyev Akramjon Yuldashevich pedagogika fanlari nomzodi, dotsent. (2024). RAQAMLI TEXNOLOGIYALARNING DIAGNOSTIKA VA KORREKSIYALASH JARAYONIDAGI ROLI. ZAMONAVIY TA’LIMDA FAN VA INNOVATSION TADQIQOTLAR, 2(15), 78–87. Retrieved from http://zamtadqiqot.uz/index.php/zt/article/view/851