FORTEPIANO TA’LIMIDA INDIVIDUAL YONDASHUV PRINSIPINING ILMIY ASOSLARI

Authors

  • Karimova Dilnur Shuxratdjon qizi OʻzDK huzuridagi B.Zokirov nomidagi Milliy estrada san’ati instituti “Fakultetlararo fortepiano ijrochiligi” Kafedrasi katta o‘qituvchisi

Abstract

Mazkur maqolada fortepiano taʼlimida individual yondashuv prinsipining ilmiy va amaliy asoslari tizimli tahlil qilinadi. Talabalarning o‘ziga xos qobiliyatlari va rivojlanish sur’atini hisobga olib taʼlim jarayonini tashkil etishning nazariy va metodik tamoyillari ko‘rib chiqiladi. Zamonaviy musiqa pedagogikasi va psixologiyasi sohasidagi ilmiy ishlanmalar asosida individual yondashuv samaradorligi va uning taʼlim sifatiga ta’siri yoritiladi. Xorijiy tajriba va zamonaviy texnologiyalarni tatbiq qilish masalalariga ham alohida e’tibor qaratilgan.

 

References

1. Коган, Ю. Б. Методика музыкального обучения. Москва: Педагогика. 1985. – 168 с. (стр. 47-49)

2. Выготский, Л. С. Психология и педагогика. Москва: Педагогика.1978. – 350 с. (стр. 85)

3. Леонтьев, А. Н. Деятельность. Сознание. Личность. Москва: Наука. 1975. – 276 с. (стр. 123)

4. Петровский, А. В. Основы общей психологии. Москва: Просвещение. 1987. – 256 с. (стр. 102)

5. Теплов, Б. М. О способностях и одарённости. Москва: Педагогика. 1947. – 212 с. (стр. 77–79)

Downloads

Published

2025-05-01